ПЕРСОНАЛЬНА ЗНИЖКА НА ДІМ та ДЕКОР -100 ГРИВЕНЬ! Промокод LITO діє до 30 червня на роздрібні замовлення від 1000 грн

Кошик

aprons
sun-loungers
mats
2024__bath
2024__termo
2024__runners
2024__napkins
2024_friends
2024_traditions_keys
2024_traditions_spring
2024_traditions_awaking
Текстиль на стіл
02_shower curtain
06_for kids_presentville
01_cup_camper
Сумки на весну Presentville
Подарунки для бабусь
Сертифікати бажань для мами, подруги
Подарунки для матусь
aprons
sun-loungers
mats
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
shezlong-mobile
aprons-mobile
mats-mobile
2024_mobile_bath
2024_mobile_termo
mob_01_shower curtain
2024_mobile_easter
2024_mobile_napkins
shezlong-mobile
2024_mobile_runners
2024_friends_mob
2024_traditions_awaking_mob
2024_traditions_spring_mob
2024_traditions_keys_mob
2024_traditions_spring
mob_06_for_kids
mob_01_cup_camper
Декор для столу
Весняні сумки від Presentville
Подарунки для бабусь
Сертифікати для мами, подруги
Подарунки для матусь
aprons-mobile
mats-mobile

Повернення та обмін

Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон України про захист прав споживача.

Не підлягають поверненню товари, що:

  • замовлені зі знижкою, з розпродажу;
  • товари під замовлення (з власним дизайном);
  • товари, що по Закону не підлягають поверненню. Докладніше можна дізнатися перелік цих товарів у менеджера.
  • товари, що були у використанні.

Похибка у розмірі текстильних продуктів +-1-2 см не вважається браком, тому що це ручна робота.

Справжні кольори можуть відрізнятися від кольору та відтінків на сайті, залежно від вашого монітору (дисплея).

Повернення товару належної якості

Для повернення товару необхідні:

  • Заява на повернення з вказаною причиною повернення, ідентифікаційним кодом та банківськими реквізитами. Заяву надішле наш менеджер.

Переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні і немає слідів використання: заломів, потертостей, подряпин, забруднень.
  • товар має бути укомплектований належним чином. В упаковці, з бірками і складений так, як був вам надісланий.

Вказані документи разом із обережно запакованим товаром необхідно надіслати нам. Адресу можна уточнити у менеджера. Після відправки повідомте нам номер своєї посилки.

Вартість пересилання товару належної якості оплачує покупець.

Повернення товару неналежної якості

Якщо ви отримали товар неналежної якості (прихований брак) – надішліть нам фотографії товару, на яких видно брак/дефект. Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер та погодить процес повернення/обміну даного товару. У разі необхідності повернення товару вартість пересилання оплачує продавець.

Претензії щодо пошкодженого в дорозі товару приймаються лише за наявності підписаного акта-претензії до кур’єрської служби.

Претензії щодо кількості отриманого товару приймаються протягом 7 робочих днів.

Кошти повертаються банківським переказом за вказаними реквізитами протягом 10 днів після отримання повернення.